راه روشــــــــــن

راه روشــــــــــن

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین(ع) را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت.
(حضرت امام خامنـه ای)

مبارز کلیپ

همسنگران
همسنگران

رجانیوز

رجانیوز

یا لثارات

رجانیوز

رجانیوز

بیدارباش
محبوب ترین مطالب

۱۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۱ ثبت شده است

انتقاد شدید حسینیان از لاریجانی و قالیباف

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۱:۱۳ ق.ظ

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ادامه این نشست با تأکید بر اینکه لاریجانی و قالیباف در جریان فتنه موضع روشنی اتخاذ نکردند، گفت: به دلیل اینکه این دو نفر مواضع شفافی نگرفتند نباید در مرکزیت اصول‌گرایی نماینده‌ای داشته باشند.
نماینده مردم تهران در پاسخ به اینکه چرا در زمان انتخاب رئیس مجلس به جای حداد عادل به لاریجانی رأی دادید در حالی که امروز او را جزء ساکتین در فتنه می دانید گفت: لاریجانی از افرادی بود که در 8 سال حاکمیت دوم خردادی‌ها به عنوان نقطه مرکزی، نیروهای معتقد به راه ولایت را جمع و کمک کرده بود تا حذف نشوند و برنامه‌هایی مانند چراغ و کنفرانس برلین را از صدا و سیما پخش کرد.

روایت رئیس دفتر آیت‌الله مصباح از فراموشی توصیه رهبری توسط قالیباف: خود زاکانی به من گفت که روش تبلیغاتی قالیباف غربی و غیر دینی بود!


حجت الاسلام حسین جلالی رییس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی در مصاحبه ای با پایگاه 598 ، گفت: اگر رسانه های مکتوب و مجازی را رصد کنیم، به خوبی می بینیم که جریان آقای قالیباف که به شدت در جهت ترویج تجمل گرایی و اشرافی گری حرکت می کند.


روزنامه جام جم نه تنها از عزم جدی آقای قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و تشکیل ستادهای انتخاباتی وی خبر داده که حتی فشارهای سیاسی او به رسانه ملی برای پخش فعالیت هایش، علت مواضع‌ دو پهلوی وی و تلاشش برای الگوگیری از احمدی نژاد را هم افشا کرده است.

به گزارش شبکه ایران، رفتار ماه های اخیر محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، آنچنان شائبه برانگیز شده که حتی روزنامه جام جم را که رویکردی فرهنگی دارد، به افشاگری واداشته است.

این روزنامه در شماره امروز خود در گزارشی که می توان نام "افشاگری" بر آن نهاد، نه تنها از عزم جدی آقای قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و تشکیل ستادهای انتخاباتی وی خبر داده که حتی فشارهای سیاسی او به رسانه ملی برای پخش فعالیت هایش، علت مواضع‌ دو پهلوی وی و تلاشش برای الگوگیری از احمدی نژاد را هم افشا کرده است.



بازخوانی مخالفت قالیباف با اصولگرایان

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۳۰ ق.ظ

چهار سال قبل در شرایطی که اصولگرایان تعهد کرده بودند در قالب جبهه متحد و فقط تحت یک لیست فعالیت کنند، یک لیست موازی به‌نام ائتلاف فراگیر اصولگرایان نیز بیرون آمد که تمام کاندیداهای آن با لیست جبهه متحد تفاوت داشت، چرا که اصولگرایان از نامزدهای خود تعهد گرفته بودند که تنها در یک لیست حضور داشته باشند.

به گزارش رجانیوز، اگرچه لیست موسوم به ائتلاف فراگیر با ناکامی مطلق مواجه شد و در تهران حتی یک نفر از کاندیداهای مورد حمایت این جریان نیز به مجلس راه نیافت اما نتیجه آن، نوعی انشعاب در جریان اصولگرایی و عهدشکنی بود که انتظار می‌رفت مجموعه جریان اصولگرایی برای حراست از حیثیت خود مقابل این اقدام به‌طور صریح موضع‌گیری کند.


عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه افرادی مانند لاریجانی، قالیباف و باهنر اصولگرا هستند اما شاگرد اول تبعیت از ولایت نیستند، گفت: این‌ها معتقدند که در برخی کارها می‌توان از نیروهای اصلاحات نیز استفاده کرد ولی ما می‌گوییم جریان فتنه و برانداز خط قرمز هستند.

علیرضا سربخش با حضور در غرفه رجانیوز در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات در مورد اینکه برخی گروه‌های اصولگرا بر خلوص تأکید دارند و طیف دیگری وحدت را اصل می‌دانند و معتقد به تنازل از خلوص هستند، گفت: نباید به این دلیل که کدام گروه خلوص بیشتری دارد، محدوده اصولگرایی را تنگ و به یک اصولگرایی خاص محدود کرد.

درد و دل قالیباف با خبرگزاری فرانسه!

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۲۲ ق.ظ

598 به نقل از کیهان: هنوز مدت زمان زیادی از اخراج خبرنگار صدا و سیما از پاریس نگذشته و خاطره این حرکت زشت از ذهن ها پاک نشده که شهردار تهران گفت وگویی مفصل را با خبرگزاری فرانسه انجام داد.
در این مصاحبه که بیشتر شبیه درد دل با این رسانه اجنبی است، قالیباف به روابط متلاطم خود با دولت احمدی نژاد اذعان کرد و گفت؛ دولت در حال حاضر دو میلیارد دلار به شهرداری تهران بدهکار است که بخش عمده این طلبها به مالیات بر اراضی و املاک دولتی در پایتخت و همچنین طرح توسعه مترو تهران مربوط می شود. 
شهردار تهران در ادامه ابراز اطمینان کرده است که نیروهای محافظه کار میانه رو که خودش یکی از آنهاست در انتخابات آتی مجلس پیروز خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه قالیباف در این مصاحبه ابراز امیدواری کرد مجلس آینده «افراط گری ها و آشفتگی های» مجلس فعلی را نداشته باشد.
وی تصریح کرد تاثیر کاهش ارزش ریال در برابر دلار بیشتر روانی است و با پیش بینی های مربوط به اعمال تحریم های جدید غرب بر ضد ایران در ارتباط است.
قالیباف خاطرنشان کرد حمله تظاهرکنندگان به سفارت انگلیس یک حادثه نادر بوده و مقامات کشور نیز آن را تایید نکردند.
مصاحبه قالیباف با خبرگزاری فرانسه در حالی است که شهرداری تهران یکی از غول های رسانه ای کشور محسوب می شود و تنها دوجین رسانه مکتوب در اختیار دارد.

مواضع خوبی از قالیباف در فتنه 88 سراغ نداریم

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۲۲ ق.ظ

انتقاد دانشجویان دانشگاه تهران از قالیباف

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۲۰ ق.ظ

دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای نسبت به طرح اختلافات داخلی شهرداری تهران و دولت از سوی محمدباقر قالیباف در گفتگو با یک شبکه خارجی انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای نسبت به گفتگوی محمد باقر قالیباف شهردار تهران با فرانس پرس و موارد مطرح شده از سوی وی انتقاد کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

قالیباف: حوادث سال 88 یک کدورت بود !

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۱۹ ق.ظ

پس از آنکه چند ماه پیش، شهردار تهران حوادث سال 88 را "کدورت" نامید، یک کاندیدای اصلاح طلب مدعی شد فتنه ۸۸ تنها یک سوءتفاهم است، تا کی می‌خواهیم یک اختلاف کوچک را که فقط دشمنان از آن سود می برند ادامه دهیم.

به گزارش مهر برنامه دیروز امروز فردا با موضوع تفاوت برداشت ها و دیدگاهها از سیاست خارجی و مسئله هسته‌ای، ارزیابی سیاست خارجی دولت فعلی، اقدامات مجلس در فتنه ۸۸ و نقش حضور گسترده مردم در انتخابات با حضور سهیلا جلودارزاده به عنوان نماینده جبهه اصلاحات، محمد اسماعیل کوثری نماینده جبهه پایداری و پرویز سروری نماینده جبهه متحد اصولگرایان برگزار شد.

سکوت عجیب قالیباف در قبال الگوی انحرافی

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۱۸ ق.ظ

مصاحبه تفصیلی با «پیام فضلی نژاد» از پشت صحنه فعالیت ها و هویت مدیران شهر کتاب و ارتباطات معاون فرهنگی آن «علی اصغر محمدخانی» با سفارتخانه های غربی را به همراه گفت وگوی اختصاصی با بهمن دری (معاون فرهنگی وزیر ارشاد) درباره عملکرد این موسسه فرهنگی و نحوه برخورد وزارت ارشاد با آن را می خوانید.

به گزارش بی باک ، فضلی نژاد معتقد است موسسه شهر کتاب همان سیاستی را دنبال می کند که شبکه جاسوسی «سیامک پورزند» (همسر مهرانگیز کار) قصد پیشبرد آن را داشت، اما با تدبیر نهادهای امنیتی و قوه قضاییه در ابتدای دهه ۱۳۸۰ متلاشی شد.