راه روشــــــــــن

راه روشــــــــــن

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین(ع) را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت.
(حضرت امام خامنـه ای)

مبارز کلیپ

همسنگران
همسنگران

رجانیوز

رجانیوز

یا لثارات

رجانیوز

رجانیوز

بیدارباش
محبوب ترین مطالب

روایت رئیس دفتر آیت‌الله مصباح از فراموشی توصیه رهبری توسط قالیباف: خود زاکانی به من گفت که روش تبلیغاتی قالیباف غربی و غیر دینی بود!



حجت الاسلام حسین جلالی رییس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی در مصاحبه ای با پایگاه 598 ، گفت: اگر رسانه های مکتوب و مجازی را رصد کنیم، به خوبی می بینیم که جریان آقای قالیباف که به شدت در جهت ترویج تجمل گرایی و اشرافی گری حرکت می کند. آقای قالیباف از همان آغاز ورودش به عرصه سیاست که مقطع انتخابات نهم ریاست جمهوری بود با هزینه های هنگفتی پا به این عرصه گذاشت و به صورت میلیاردی در آن انتخابات هزینه کرد و متأسفانه علی رغم اینکه بارها از ایشان و حامیانش خواسته شده است، هنوز هیچ کس پاسخگوی هزینه های سنگین ایشان نبوده است. امروز هم متاسفانه پول های کلانی به برخی از رسانه ها داده می شود و از این طریق زمینه وابستگی و همکاری رسانه ها با جریانات خاص فراهم می شود.

 

ساکتین فتنه کسانی هستند که وقتی که مقام معظم رهبری که بر همه ما ولایت دارند، با ندای رسا از جریانات سیاسی و نخبگان جامعه خواستند به صراحت در برابر فتنه موضع بگیرند، به ندای ایشان لبیک نگفتند و با سخنان مبهم و چند پهلو فضای تنفس را برای فتنه گران فراهم کردند. با یک جستجوی ساده می توان مواضع آقای لاریجانی، باهنر و قالیباف از 22 خرداد تا 9 دی را بررسی کرد و مواضع دوپهلو و کم رنگ این آقایان را نشان داد. متأسفانه آقایان به جای عذر خواهی از پیشگاه ولایت و ملت، عملکرد منفی خود را توجیه می کنند. آقای لاریجانی می گوید اگر من مواضع تندی درباره فتنه ندارم به این خاطر است که در شرایطی که رهبری و دیگران فتنه را محکوم می کنند، می خواهم حداقل یک پناهگاهی برای برخی از آنان باشم که از نظام طرد نشوند. این سخن آقای لاریجانی به این معنا است که ایشان خودش را بالاتر از رهبری تلقی می کند و این جمله سنگینی است.

 

من در جایی شنیدم که یکی از این ساکتین فتنه به یکی از ائمه جمعه گفته بود که اگر برخی ها در فتنه ساکت بودند، به این دلیل بوده که شورای عالی امنیت ملی آنان را از سخن گفتن بر علیه فتنه منع کرده بود. می بینید که این افراد در توجیه عملکرد خود به چه دلایل سستی متمسک می شوند.

 

فکر نمی کردم که روزی زاکانی هم مداح قالیباف شود / خود زاکانی به من گفت که روش تبلیغاتی قالیباف غربی و غیر دینی بود

 

متأسفانه امروز بعضی از دوستان که توقع می رفت در مقابل ساکتین فتنه موضع گیری کنند و آنان را وادار به پاسخ گویی و عذر خواهی کنند، میدان را برای مانور آنان آماده کرده اند. من هیچ وقت فکر نمی کردم که آقای زاکانی به این روز بیفتد که مداح آقای قالیباف بشود. آقای زاکانی با چه مبنایی می گوید قالیباف سرباز ولایت و رهبری است؟ خب ایشان مسئول ستاد انتخاباتی آقای قالیباف بود و به خوبی می داند که آقای قالیباف از مسیر اصولگرایی ناب فاصله گرفته است. خود آقای زاکانی به بنده گفت که روش تبلیغات قالیباف، روش تبلیغات دینی نبود، بلکه بر اساس روش های غربی بود. خود آقای زاکانی به بنده گفت که سفارش مقام معظم رهبری به قالیباف این بود که شما سردار جبهه و جنگ و برادر شهید هستی، با تابلوی برادر شهیدت و ارزش هایت حرکت کن. زاکانی به من گفت که قالیباف این توصیه آقا را فراموش کرد و علت شکستش هم فراموش کردن این ارزش ها و فاصله گرفتن از تابلوی خط امام بود.

 

آقای زاکانی که این سخنان را در حضور بنده بیان کرده است، چه شده که امروز قالیباف را سرباز ولایت می داند؟ آیا ایشان عوض شده یا آقای قالیباف؟ آقای قالیباف که عوض نشده است، از رسانه های ایشان و یارگیری های انتخاباتی ایشان مشخص است. دو سال مانده به انتخابات ریاست جمهوری، این آقا در کرمان که 1000 کیلومتر از تهران دور است، ستاد انتخاباتی تشکیل داده و مرتب افرادش را به آنجا می فرستد.

 

من باور ندارم که آقای زاکانی، زاکانی سابق باشد

 

آقای زاکانی نباید برای توجیه عملکرد سیاسی و جهت گیری های خود، ایثارگری و ولایت مداری را یدک بکشد و بگوید که من همان زاکانی سابق هستم. من باور ندارم که آقای زاکانی، همان زاکانی سابق باشد، از تعریف و تمجید هایی که می کند، احساس می کنم که ایشان هم نمک گیر شده باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی