راه روشــــــــــن

راه روشــــــــــن

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین(ع) را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت.
(حضرت امام خامنـه ای)

مبارز کلیپ

همسنگران
همسنگران

رجانیوز

رجانیوز

یا لثارات

رجانیوز

رجانیوز

بیدارباش
محبوب ترین مطالب

درد و دل قالیباف با خبرگزاری فرانسه!

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۲۲ ق.ظ

598 به نقل از کیهان: هنوز مدت زمان زیادی از اخراج خبرنگار صدا و سیما از پاریس نگذشته و خاطره این حرکت زشت از ذهن ها پاک نشده که شهردار تهران گفت وگویی مفصل را با خبرگزاری فرانسه انجام داد.
در این مصاحبه که بیشتر شبیه درد دل با این رسانه اجنبی است، قالیباف به روابط متلاطم خود با دولت احمدی نژاد اذعان کرد و گفت؛ دولت در حال حاضر دو میلیارد دلار به شهرداری تهران بدهکار است که بخش عمده این طلبها به مالیات بر اراضی و املاک دولتی در پایتخت و همچنین طرح توسعه مترو تهران مربوط می شود. 
شهردار تهران در ادامه ابراز اطمینان کرده است که نیروهای محافظه کار میانه رو که خودش یکی از آنهاست در انتخابات آتی مجلس پیروز خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه قالیباف در این مصاحبه ابراز امیدواری کرد مجلس آینده «افراط گری ها و آشفتگی های» مجلس فعلی را نداشته باشد.
وی تصریح کرد تاثیر کاهش ارزش ریال در برابر دلار بیشتر روانی است و با پیش بینی های مربوط به اعمال تحریم های جدید غرب بر ضد ایران در ارتباط است.
قالیباف خاطرنشان کرد حمله تظاهرکنندگان به سفارت انگلیس یک حادثه نادر بوده و مقامات کشور نیز آن را تایید نکردند.
مصاحبه قالیباف با خبرگزاری فرانسه در حالی است که شهرداری تهران یکی از غول های رسانه ای کشور محسوب می شود و تنها دوجین رسانه مکتوب در اختیار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی