راه روشــــــــــن

راه روشــــــــــن

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین(ع) را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت.
(حضرت امام خامنـه ای)

مبارز کلیپ

همسنگران
همسنگران

رجانیوز

رجانیوز

یا لثارات

رجانیوز

رجانیوز

بیدارباش
محبوب ترین مطالب

انتقاد دانشجویان دانشگاه تهران از قالیباف

| شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۱، ۱۲:۲۰ ق.ظ

دانشجویان دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای نسبت به طرح اختلافات داخلی شهرداری تهران و دولت از سوی محمدباقر قالیباف در گفتگو با یک شبکه خارجی انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای نسبت به گفتگوی محمد باقر قالیباف شهردار تهران با فرانس پرس و موارد مطرح شده از سوی وی انتقاد کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
متاسفانه دیروز شاهد انتشار مصاحبه شهردار محترم تهران با یک رسانه فرانسوی (فرانس پرس) بودیم که در آن شاهد ذکر مواردی از اختلاف‌های داخل خانواده نظام جمهوری اسلامی یعنی اختلاف شهرداری تهران با دولت آن هم در مورد مترو! بودیم. مشاهده این مطلب سبب ایجاد برخی سوالات در ذهن ما دانشجویان گشت. لذا بر خود لازم دانستیم چند نکته را به برادر عزیزمان جناب آقای قالیباف عرض نمائیم:
 
1-برفرض که اختلافاتی بین شما و دولت بر سر یکسری مسائل وجود داشته باشد و احیانا حق هم با شما باشد. آیا این دلیل می‌شود برای اینکه شما مسائل داخلی را که هیچ ربطی به سایر کشورها ندارد آن هم کشوری که در بسیاری از تحریم ها علیه ملت ایران و نظام نقش عمده و اصلی را ایفا می‌کند، مطرح کنید؟ اگر این کار را از سر ناآگاهی انجام داده‌اید لطفا از این به بعد حواس خود را بیشتر جمع کنید. اما اگر خدای نکرده این کار را با منظور و قصد خواستی انجام داده اید بدانید که طرح اختلافات داخلی با رسانه وابسته به کشور دشمن و بازگو کردن مسائل داخلی کشور در آن مورد نارضایتی و محل سوال و تامل مردم خواهد بود.
 
2-شما که هم اکنون اداره یک شهرداری را برعهده دارید برای حل مشکلاتتان با مسئولین دست به این گونه اقدامات می‌زنید و با توجه به برنامه‌های سیاسی، رسانه‌ای‌تان اگر روزی به مسئولیت بزرگتری در کشور رسیدید چه تضمینی وجود دارد که دلخوری هایتان از مسئولین کشور را در بی‌بی‌سی و صدای آمریکا فریاد نکنید.
 
3-شما که رسانه‌ای همچون مجموعه بزرگ همشهری را در دست دارید و در آنجا آزادانه می‌توانید هرگونه انتقادی از فلان مسئول و یا مشکلی را مطرح کنید، دیگر نیازی نیست که بروید با فلان شبکه مصاحبه کنید و آب به آسیاب دشمن بریزید.
 
4- شما که در فتنه سال 88 و ایام غبار آلود بعد از آن، روزه سکوت گرفته بودید و حاضر نبودید برای مقابله با فتنه به وسط میدان بیایید و صرفا درکنار گود نظاره گر بودن را ترجیح می‌دادید، حال چه شده است که در شرایط حاضر که بیگانگان برای ایجاد تفرقه در بین مسئولان دندان تیز کرده اند شما به این راحتی دست به انجام چنین کاری می‌زنید‌.
 
در پایان ما دانشجویان به عنوان افرادی که هیچ گونه وابستگی سیاسی و جناحی نداریم، صرفا به خاطر دلسوزی و دفاع از این نظام مقتدر و مظلوم به شما و سایر مسئولین کشور برادرانه توصیه میکنیم که بصیرت  و تقوی خود در زمینه‌های مختلف را بالا برده و در همه امور پشت سر ولایت فقیه حرکت کنید که در این صورت خیر دنیا و آخرت از آن شما خواهد بود.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی