راه روشــــــــــن

راه روشــــــــــن

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین(ع) را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت.
(حضرت امام خامنـه ای)

مبارز کلیپ

همسنگران
همسنگران

رجانیوز

رجانیوز

یا لثارات

رجانیوز

رجانیوز

بیدارباش
محبوب ترین مطالب

اس ام اس های جدید رفاقتی زیبا(1)

| پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۰۶ ق.ظ

کَس نمیداند در این بحر عمیق / سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیقمن همین دانم که در این روزگار / هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

ای صبا گر بگذری از کوی مهرافشان دوست / دوست ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

عاشقان شمعند و ما پروانه ایم/ بی دلان گنجند و ما ویرانه ایم برنگردد روی ما جز سوی یار/  در هوای دوستان دیوانه ایم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

در زندگانی به یادسه تن سوختم:1 اول مادرم که چشم به اودوختم 2 پدرم که مردانگی از او اموختم 3 رفیقی که جزمرام ومعرفت ازش چیزی نیاموختم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 پین کدتیم رفیق! سه بار اشتباه بزنی فنا می شیم درست بزنی فدات می شیم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 در محفل اگر دوست نباشد که صفا نیست / هر آب روان در همه جا آب بقا نیست ای دوست بیا روشنی محفل ما باش / ما را طمعی از تو به جز مهر و وفا نیست 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

ما رفاقت را در دانشگاهی آموختیم که بابت شهریه اش تمام زندگیمان را دادیم 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

ای دوست بی تو جهان را چه کنم / بی تو گل سرخ ارمغان را چه کنم بی تو گل سرخ ارمغان بسیار است / دل میل تو دارد دیگران را چه کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 تو به پاکی عقیقی / مثل دریاها عمیقی فهمیدی چرا میخوامت ؟ /  آخه بهترین رفیقی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی  

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

بهای دوست نه از زیبایی اوست نه از دارایی او ، بلکه تنها به وفاداری اوست… رفیق ما به یادتیم… 


یک سنگ کافی است برای شکستن شیشهیک جمله کافی است برای شکستن قلبیک بیت کافی است برای عاشق شدنو یک دوست کافی است برای تمام زندگی 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

  گویند باغبان عمری طولانی داردچون با گل سر و کار داردولی من عمر طولانی تر از باغبان دارمچون رفیقی زیباتر از گل دارم ...من به چشمای خودم شک کردم / این همه میشه مگه زیبایی ؟مثه تو وقتی توی خوابم نیست / نمیشه حتی بگم رویایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

  نه تو بی منی و نه من بی تو هستم / تو مال من و من در قلب تو هستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

*  من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهمگر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 جهان کوچک من از تو زیباست / هنوز از عطر لبخند تو سرمستواسه تکرار اسم ساده توست / صدایی از من عاشق اگر هست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

چشم من چشمه ی زاینده ی اشک / گونه ام بستر رودکاشکی همچو حبابی بر آب / در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم / شاید به جرم عشق ما متهم باشیمباز در حضور تو آشفته خویشم / در سفره عشقت درویش درویشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 بجز دستت ندارم یار دیگر / بجز آیینه بازی کار دیگرچو بستی چشم را آیینه بشکست / نگاهم کن فقط یک بار دیگر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 خنده های تـــو آرزوهـــای مـن انـد بخــند تا برآورده شوند

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 شب در خم گیسوی تو عابر میشد / با هر نفست بهار ظاهر میشدای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم / با دیدن چشمان تو عاشق میشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  من و باران، من و دریا، من و تو / من و شب‌بو، من و فردا، من و تودوباره عاشقی را می‌سراییم / من و مجنون، من و لیلا، من و تو 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  سراسر خواب من کابوس / ندارم در شبم فانوسبه دل آمد بگویم من تو را دوست  / ولی لب وا نشد، افسوس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

 از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم "خوابم می‌‌آید" می‌گویم "یـــــــارم می‌‌آید" وعده ی ما همان رویای‌ همیشگیبرای پیش تو بودن”بلیط ” لازم نیست ...... مرور قصه ی دل کافی ست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اسیرم اما نه به چشمانت / دل تنگم اما نه به دیدارت / بیمارم فقط به مرامت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 من “تــــــو” را به دلم قول داده ام ..... نگذار بد قول شوم 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 تقصیر دلم نیست که در کنج دلم جا داری / خوشگلی ، با نمکی ، دو چشم زیبا داری . . . * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

آه گراهام ......... کاش اختراع نمیکردی تلفنی را که زنگ نمیزند 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

سلام بر دل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند . . . ! 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج قطره ای از باران محبت بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 کاش میشد در میان اطلسیها خانه کرد / کاش میشد با نگاه بی کسی کاشانه کرد باد و باران را میان دام کرد و دم نزد / کاش میشد با صدایی عاشقانه ناله کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

بخار شیشه ایم ، نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دلامون بزرگه تنگش نکنیم ، زندگی آسونه سختش نکنیم ، رفاقت قشنگه ترکش نکنیم! 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 آن را که جفا جوست نمی با ید خواست / سنگین دل و بد خوست نمی باید خواست مارا ز تو غیر از تو تمنایی نیست / از دوست به جز دوستی نمی باید خواست 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

فروغ ساحل شب های من باش / طلوع طالع فردای من باش در این فصل خزان زندگانی / امید این دل تنهای من باش

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 تو به نقش قهوه اعتقاد داری ، به پیش بینی ، به بازی های بزرگ و من فقط به چشمهایت 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

با چرخش روزگار هم درگیرم / انگار گره خورده به تو تقدیرم من شاعر حرف های این دل هستم / یادت نرود!بدون تو می میرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

برای دیگران عشق کور است اما درمورد من این صادق نیست چون وقتی من عاشق شدم تورا دیدم. 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اتل متل تو ماهی ، دیدم که چشم به راهی ، برات پیام نوشتم نگی دوست نداشتم. کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتیاین دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز باران بی ترانه ، گریه های بی بهانه میخورد بر سقف قلبمیادم آید روی ماهت باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

درون دل که پیدانیست ، پراز زندان و زندانیست ، تورا محکوم دل کردمنمی دانم دلیلش چیست ، سبب شاید همین باشد بدون تو نباید زیست!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان / عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشدامروز کسی محرم اسرار کسی نیست / ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 احساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه های گل درمان است هر وقت که در هوای تو می چرخم / انگار نفس کشیدنم آسان است.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

خطی کشید روی تمام سوال ها / تعریف ها، معادله ها، احتمال ها خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد / با عشق ممکن است تمام محال ها

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم / در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایمدر جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 خاک من gel شود و gol شکفد از gel من ، تا باد مهر تو بیرون نرود از del من ای gol من.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خدا یکتاست ، قلب تنهاست ، عمر تکرار لحظه هاست و کسی که اینو میخونه عزیز دل ماست.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست ... دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

در سایه ی دلشکستگی پیر شدم / غم خوردم و با غمت نمک گیر شدمتا آمدم آشنای قلبت باشم / گفتی که من از غریبه ها سیر شدم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

نکنه پنجره ت رو یکی ببنده ! نازنیننکنه چشمکت رو بدزدن از شب زمینبی تو من جایی ندارم تو تموم آسمونبی تو من سایه ی یک ستاره ام ! فقط همین

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اشک چشام جمع شده ؛ یواش یواش سنگ شده ؛ خبرنداری چه اندازه دلم برات تنگ شده!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست مزرعه ی سرسبزی است که با امید و عشقدر آن بذر می افشانی و با سپاس آن را درو میکنی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میشد در سایه ی مژگانتلحظه ای به تماشای دریای خوشرنگ چشمهایت می نشستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل فرشته ها شده ای احتیاط کن / زیبا و با صفا شده ای احتیاط کنچندیست که احساس می کنم / عزیزتر از جان ما شده ای ، احتیاط کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با نزدیک شدن ماه رمضون این سوال باز پیش میاد که :خدایا فرو دادن این همه بغض روزه رو باطل نمی کنه !؟* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 این ناز که می کنی خریدن دارد / این دل به هوای تو تپیدن دارداین قصه شبیه بهترین خاطره ها / هر روز برای من شنیدن دارددر خیال من بمان ، اما خودت برو ، آنکه در رویای من است مرا دوست دارد ، نه تو !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *ا

شکهایم که سرازیر میشوند......دیری نمی پایدکه قندیل می بندد...عجیب سرد است هوای نبودنت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست آه ! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

هیچ کجاجز خواب روی بازوهای مردانه ات ،امنیت را معنا نمیکندبرایم ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از مردم به خاطر دوست نداشتنتون انتقام نگیرید؛ نداشتن یک چیزی هیچ‌وقت گناه نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنهایی هایتان را پیش ‌فروش نکنید ... فصل ‌اش که برسد به قیمت میخرند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو مینوسمقلبم خیس دلتنگی است وچشمانم طوفانی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی زیادی به کسی بگی دوست دارم ....خیال میکنه احساستو به حراج گذاشتی....تو حراجی هم چیز خوبی گیر آدم نمیاد...پس یه کم جلو اون زبونتو بگیر..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امشب از آن شب هایی است که ، دلم هوای آغوشت را کردهافسوسکه جز پاهای بغل کرده ام مهمان دیگری ندارم 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حالا فهمیدم چرا ترکم کرد و رفتمن میخواستم مالک دلش باشمامـــا اوفقط یک مستـاجر میخواست !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من به زنجیر وفای تو اسیرم چه کنم/گر نیایی به خدا بی تو بمیرم چه کنم/در هوای غم عشق تو ز خود بی خبرم/که من از عشق تو محتاج و فقیرم چه کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *ا

فسانه ها را رها کندوری و دوستی کدام است؟؟فاصله هایند که عشق را می بلعند ...تو اگر نباشی........دیگری جایت را پر میکند!!به همین سادگی.!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنها بنایی که هرچه بیشتر بلرزه ، محکمتر میشه ، دله !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت،ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !!تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی ...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عـــشــق و شــــعور و اعتبار ، کالای بازارِ کـــسادسوداگران در شکل دوست ، بر نارفیقان شرم باد..

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای نازنین جواب معمای من تویی / تنها چراغ روشن شبهای من تویی/وفتی دلم گرفت از انبوه ابرها / احساس آفتابی دنیای من تویی 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

خیلی وقته که منو ندیدی و ندیدمت ,  با خودت فکر نکنی که از دلم بریدمت

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به دلم افتاده بود که امشب حتماًخوابت را می بینم ..... آنقدر خوشحال بودم که تا صبح خوابم نبرد 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنیم 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

ثانیه ها ، روزها ، ماهها ، حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حـالا اشکها هـم شـبـیـه تـو شـده انـد , گـریـه کـه می کـنـم نـمی آیـنـد 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی