راه روشــــــــــن

راه روشــــــــــن

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین(ع) را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت.
(حضرت امام خامنـه ای)

مبارز کلیپ

همسنگران
همسنگران

رجانیوز

رجانیوز

یا لثارات

رجانیوز

رجانیوز

بیدارباش
محبوب ترین مطالب

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

برای ما مقدر شد که شهدا مفقود الاثر بمانند و در زمان غفلت و گیچی ما بیایند

انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یک تاریخ سراسر پیچیده‌ای دارد که جای جای این واقعه بزرگ ـ که حضرت آقا از آن به گنج تعبیر کرده‌اند ـ قابل تبیین است و اگر از هرجای آن وارد این قصه شویم می‌توانیم، فرزندانمان را در این شرایط سخت و در برابر آسیب‌ها  بیمه کنیم.

یکی از وقایعی که خداوند متعال سناریوی آن را این گونه نوشت، همین بود که بخشی از فرزندان مردم در شرایط و اماکنی در راه حق به شهادت برسند و تقدیر الهی این گونه بود که قالبا این رزمندگان زیر 20 سال سن داشته باشند.

من هر زمانی که این تریلی‌‎های مقدس می‌آیند، به این می اندیشم که در سؤال خانواده‌های شهدا چه می‌توان به مادران شهید گفت که در مکانی نظیر جزیره مجنون چه اتفاقاتی برای آن‌ها افتاده است. مادران شهدا به جهت این که همیشه آن دیدار آخر با فرزندشان را به یاد دارند، همیشه تمایل دارند نشانه‌ای از فرزندانشان را برای آن‌ها بیاورند حتی اگر تکه‌ای استخوان باشد. هنوز در به در دنبال یک تکه پیراهن فرزندشان هستند. 

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=155057

متن کامل در ادامه مطلب >>>

لینک کلیپ:

http://www.aparat.com/v/k8G7l

کلیپی بسیار زیبا از مرجع تقلید عظیم الشان آیت الله بهجت(رحمت الله علیه) در مورد نزدیک بودن ظهور امام زمان(عج) که ایشان در این کلیپ بشارت میدهند که پیرمردها هم به درک ظهور آقایمان امیدوار باشند. قبلا نیز کلیپی از آیت الله ناصری بر روی اینترنت قرار گرفته بود که نوید بخش همین مطلب بود ولی عده ای ان را رد کردند و شایعاتی در مورد ساختگی بودن و حقیقت نداشتن ان وجود داشت. ولی این بار این مطلب را از زبان شخص ایت الله بهجت ببینید و استفاده کنید. اگه هم اشکتون جاری شد ما را فراموش نکنید(التماس دعا)


بیانات عرشی علامه ذوالفنون حسن حسن زاده آملی (حفظه الله)

بنده حدود سی سال پیش صحبتی با یک ریاضیدان داشتیم تا این که کلام


کشید به این شکل هندسی ((قطاع)) من از او، به خاطر غرض الهی که


در نظر داشتم ، سئوال کردم :


عزیز من از این شکل چند حکم هندسی می توان استفاده کرد؟


گفت : شاید هفت تا ده تا حکم .


گفتم : مثلاؤ بیست تا چطور؟


گفت : شاید. ممکن است .


گفتم : دویست تا چطور ؟ به من نگاه می کرد که آیا دویست حکم هندسی


می توان ازآن استنباط کرد و توقف کرد.


گفتم : دوهزار تا چطور؟ همین طور به من نگاه می کرد. 


گفتم : دویست هزار چطور ؟ خیال می کرد که من سر مطایبه و شوخی


دارم و به مجاز حرف می زنم . بعد به او گفتم آقا این خواجه نصیر الدین


طوسی کتابی دارد به نام : ((کشف القناع عن اسرار شکل القطاع .


و جناب خواجه از این یک شکل ، چهارصد و نود و هفت هزار و ششصد


و شصت وچهار حؤکم هندسی استنباط کرده یعنی قریب نیم میلیون . بعد


به او گفتم :


این خواجه نصیر طوسی که راجع به یک شکل هندسی ، یک کتاب نوشته 


و قریب پانصد هزار حکم از آن استنباط کرده ، شما آن کتاب و خود 


خواجه را می شناسی ؟


متن کامل در ادامه ...


چشمی شبیه چشم تو گریان نمی شود....زهرا، حریف چشم تو باران نمی شود
گیرم که نان بعد خودت هم درست شد....نان بدون فاطمه که نان نمی شود
برخیز و باز مادری ات را شروع کن....فضه حریف گریه طفلان نمی شود
بدجور جلوه کرده کبودی چشم تو....طوری که زیر دست تو پنهان نمی شود
معجر بزن کنار و علی را نگاه کن.....خورشید زیر ابر که تابان نمی شود
فهمیده ام ز سرفه سنگین سینه ات...امشب نفس کشیدنت آسان نمی شود
ای استخوان شکسته حیدر چه می کنی؟....با کار خانه زخم تو درمان نمی شود
من خواهشم شده است که زهرای من بمان....تو با اشاره گفتی علی جان نمی شود...

دانلود فایل صوتی(محمود کریمی)


احمدی‌نژاد در سال‌های اخیر با رفتارهایش بارها اثبات کرده که تمایل ندارد ذره‌ای از حمایت از مشایی دست بردارد، حتی اگر انحراف و اشتباه در حرکات مشایی، اظهر من الشمس باشد.
اولین بار به طور آشکار، در میانه سال 1387 و بر سر موضوع دوستی مشایی با مردم اسرائیل بود که احمدی‌نژاد یک تنه به حمایت از وی برخاست و گفت: حرف مشایی حرف دولت است.

شرح کامل و سمتند همه ی دهن کجی های احمدی نژاد و دولت به رهبری در ادامه...

سوال: آیا ساختن انیمیشن "یوگی و دوستان" یا همان "کشتی نوح" پس از کشف کشدن آثار آن به دست باستان‌شناسان غربی نشان از کینه و عداوت صهیونیست‌ها نسبت انبیاء الهی نیست؟ 

آنچه که می خوانید نه داستان است نه خیالپردازی، واقعیتی است از قصص قرآنی و کتاب مقدس که پس از قرنها از زیر لایه های مدفون شده بیرون آمده و حیرت همگان را برانگیخته. شاید بشود گفت معجزه ای دیگربار است برای مومنین تا ایمانشان را مستحکمتر کنند. که نوشته های قرآنی را روایتی تاریخی و واقعیتی انکار ناپذیر بدانند که لاریب فیه ، نه داستانی اخلاقی...


 رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پاسخ به سوالی می‌گوید:

 به یاد داریم که تا قبل از دوره اصلاحات به دلیل بیماری میگرن شدیدی که شما داشتید، کمتر تدریس، سخنرانی و فعالیت های سیاسی به این شکل علنی داشتید، ولی در ایام تحرک اصلاح طلبان آمریکایی، گاهی اوقات در یک روز پنج تا شش سخنرانی داشتید؛ همان ایام در خاطره ای، موضوع "فحش درمانی" را مطرح کردید. قصه این "فحش درمانی" چه بود؟ می خواهیم از زبان خودتان بشنویم.

آنچه که بنده یادم می آید این است که بعد از مدتی کسالت یکبار که خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شده بودم، ایشان احوالپرسی کردند، بنده عرض کردم که برای درمانم یک کشف جدیدی کرده ام. ایشان تعجب کردند و پرسیدند چه راه درمانی پیدا کرده اید؟ گفتم من تا به حال آب درمانی، طب سوزنی و مواردی شبیه به آن را شنیده بودم ولی مدتی است که داروی جدیدی کشف کرده ام و در خودم تجربه کردم، دیدم موثر است. ایشان گفتند این داروی جدید چی هست؟ گفتم فحش درمانی؛ هر چه در این روزنامه های زنجیره ای بیشتر به ما فحش می دهند حالمان بهتر می شود. ایشان خندیدند و دعا کردند. بله بحمدالله ما از این نعمت در آن زمان بخصوص، خیلی بهره مند بودیم و خدای متعال هم لطف می فرمود آسیب قابل توجهی به ما نخورد.

البته استاد فکر کنم هنوز از این داروی درمانی استفاده می کنید! چون مدتی است که ما یک هجمه مجددی را از طرف برخی رسانه ها و برخی چهره ها نسبت به شما می بینیم.

بله، (با خنده) استمرار درمان در این سن شرط است، وقتی عوامل بیماری موجود هست، استمرار درمان هم باید باشد. بالاخره ما بر اساس تکلیفمان مجبوریم گاهی در صحنه حاضر باشیم و برخی خوششان نمی آید.

خدا ان شاءالله به شما صحت و سلامتی بدهد و البته از خدا می خواهیم که ما را هم دچار این فحش درمانی بکند که در راه خدا یک مقدار فحش بخوریم بلکه حالمان بهتر شود...

(با تبسم و خنده) البته معلوم نیست این دارو به همه مزاج ها بسازد!


شاه اسبق سعودی در حال تبرک‌جویی به شکاف دیوار خانه کعبه در رکن یمانی (مستجار) که محل خروج حضرت فاطمه بنت‌اسد، مادر امیرالمؤمنین علی بن ابی‌طالب علیهم‌السلام بوده است، دیده می‌شود.

این در حالی است که مأموران رژیم وهابی سعودی، سال‌هاست که با ممانعت و بعضاً ضرب و شتم و توهین به حجاج و زوار بیت‌الله الحرام، مانع از تبرک‌جویی آنان به این شکاف معجزه‌آسای رکن یمانی می‌شوند.

بقیه در ادامه مطلب >>