راه روشــــــــــن

راه روشــــــــــن

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین(ع) را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت.
(حضرت امام خامنـه ای)

مبارز کلیپ

همسنگران
همسنگران

رجانیوز

رجانیوز

یا لثارات

رجانیوز

رجانیوز

بیدارباش
محبوب ترین مطالب

تیکی تاکا در برابر صهیونیسم+دانلود فیلم

| سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۰۴ ب.ظ

در نگاه اول جدایی پپ از بارسا کاملا عادی به نظر می رسد اما تحقیقات نشان گر بسیاری از مسائل پشت پرده است!

پپ گواردیولا موفق‌ترین مربی تاریخ بارسلونا جدایی خود را از این تیم اعلام کرد و تیتو جایگزین وی شد.رویدادی که به نوشته روزنامه‌های اسپانیایی سریع‌ترین جابه‌جایی تاریخ فوتبال بوده است.

                                                                                         

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما کمی دقت در مراسم خداحافظی پپ کافی است تا متوجه شویم همه افراد حاضر از جدایی پپ ناراحت نیستند. واکنش های پیکه مدافع و روسل مدیر عامل باشگاه بسیار معنادار است.

ماجرا از روی کار آمدن خوان لاپورتا، مدیر سابق بارسلوا در سال 2003 آغاز می‌شود. زمانی که او با کمک مدیر فعلی بارسا، ساندرو روسل، دوست دیروز و دشمن مصلحتی امروز بر صندلی ریاست کاتالان تکیه زد. تحقیقات نشان می‌دهد که مرد پشت پرده این گروه کسی نیست جز پینی زهاوی دلال بزرگ صهیونیست.

این دوستی زمانی نمود پیدا می‌کند که لاپورتا برای مراسم عروسی دختر پینی صهیونیست به اراضی اشغالی سفر می‌کند، قراردادی می‌بندد و برای حفاظت دختر خود از شرکت‌های امنیتی صهیونیست کمک می‌گیرد. در این میان از دیدار روسل و سفیر اسرائیل نمی‌توان گذشت.

امضای زهاوی در بسیاری از انتقالات مشکوک دهه اخیر دیده می‌شود. از آوردن آبرامویچ به چلسی تا سپردن پورت موس به دست الکساندر گایداماک، پسر آرکادی، سیاستمدار رژیم اشغالگر قدس.

نکته ی دیگر این که دلال هر سه بازیکن مورد غضب پپ در بارسا زهاوی بوده است. نفر اول رونالدینهو، پپ در اولین اقدام جنجالی خود بر روی نام بهترین بازیکن وقت جهان خط کشید. بازیکن برزیلی به کمک آقای دلال به میلان رفت تا به آرزوهایش برسد. آرزوهایی که بخشی از آن به گفته خود او پیروزی رژیم اشغالگر بر لبنان است.

نفر دوم زلاتان ابراهیویچ.ستاره اینتر ایتالیا به آبی اناری پوشان پیوست، نیمکت‌نشین شد و روانه میلان گردید.وی در کتاب خاطرات خود نوشت: به مدت 6 ماه پپ با من صحبت نمی‌کرد و هر جا که می‌رفتم او از آنجا خارج می‌شد.

و نفر آخر جرارد پیکه. این بازیکن برای اثبات ارادت خود به لابی صهیونیسم از هیچ کاری اعم از سفر به سرزمین‌های اشغالی و دیدار با شیمون پرز دریغ نورزید و حتی اتهام کم‌کاری در مسابقات را از سوی هواداران بارسا به جان خرید تا ماسکرانو جایگزین او شود.

از طرف دیگر پپ با مضحک خواندن جریمه کانوته برای ابراز نظرش در مورد کشتار مردم بی‌‌گناه گفت:فوتبالیست ها از جامعه جدا نیستند.این که او برای نوشتن نام فلسطین بر پیراهنش و ابراز نظر در مورد کشتار مردم بی گناه جریمه شود کاری بسیار مضحک است.این گونه است که هیچ خبرنگاری نباید در این مورد چیزی بنویسد.

                                                                                         

اظهاراتی که بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت. اوج اختلاف با مافیای صهیون از همین جا آغاز می‌شود، اما افکار عمومی پذیرای برکناری مربی که طی 3 سال 13 جام را به ارمغان آورده است نبود.

فشارها افزایش می‌یابد. سفر پپ به اراضی اشغالی برای حضور در یک کنسرت.درخواست او مبنی بر کمترین پوشش رسانه‌ای موجب خشم رسانه‌های صهیونیسم می‌شود. این عامل در کنار رابطه خواننده مذکور با لابی صهیونیست می‌تواند گواهی بر تحت فشار بودن پپ در انجام این سفر باشد.

فازهای پیچیده‌تر جریان وقتی آشکار می‌شود که بدانیم نام بانک لاکایخا، اسپانسر باشگاه بارسلونا با نام رژیم صهیونیستی عجین شده است. از سرمایه‌گذاری‌های عظیم تا فعالیت های تبلیغاتی.

کار به جایی رسید که مدافعین حقوق فلسطین در مقابل یکی از شعب این بانک در کاتالانیا تجمع می‌کنند و انزجار خود را از این روابط فریاد می‌زنند.

از دست دادن لالیگا با شکست در ال‌کلاسیکو و حذف از لیگ قهرمانان بهترین فرصت را برای مدیریت ایجاد کرد. خبر جلسه رسمی گواردیولا و روسل انتشار می یابد و کمتر از 24 ساعت بعد پروژه سریع‌ترین انتقال تاریخ به پایان یافته است.زمان‌بندی دقیق این پروژه اهمیت احتمال قهرمانی بارسا در جام حذفی را نیز از بین برد.

اسناد و مدارک بیشتری برای ما ارسال شده که در گزارش‌های بعدی برای روشن‌تر کردن لایه‌های بیشتری از این لابی صهیونیست انتشار خواهد یافت.        

        برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


                                                                     فوتبال آنلاین





کلمات کلیدی : ولایت+خامنه ای+خدا+پیامبر+اسلام+زهرا+مهدی+ظهور+ایران+دعا+شهید+امام+فتنه+رهبر

دانلود+موبایل+آموزش+سایت+وبلاگ+افزایش بازدید+نرم افزار+جاوا+آندروید+galexy+نوکیا+ترفند+چت+عکس

فیلم+وبلاگ+سایبری+تحقیق+هک+فیلم+مستند+شبکه+رسانه+کتاب+pdf+

سیاسی+احمدی نژاد+مشایی+مجلس+دولت+خبر+بسیجی+همت+بهجت+خرازی+قانون+هاشمی رفسنجانی+پناهیان+نقویان+اصولگرا+اصلاح طلب+خاتمی+انتخابات+ایران+شیعه+انقلاب+دانشگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی