راه روشــــــــــن

راه روشــــــــــن

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین(ع) را برید همان جانباز جنگ صفین بود که تا مرز شهادت پیش رفت.
(حضرت امام خامنـه ای)

مبارز کلیپ

همسنگران
همسنگران

رجانیوز

رجانیوز

یا لثارات

رجانیوز

رجانیوز

بیدارباش
محبوب ترین مطالب

آنتی هکر بومرنگ پلاس

| سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۳:۰۲ ق.ظ














فرض کنید اطلاعات شما در دنیای مجازی با یک ساده گری از دست برود... چه میکنید؟ کاربران ایرانی در حالیکه از وجود هکرها و جاسوس ها مطلع هستند کورکورانه راه اشتباه خود را ادامه میدهند. حساب های کاربری که در اختیار شما قرار دارند بیشترین حمله از سوی هکرها به آن ها انجام میشود فقط با هدف سوءاستفاده. با این تفاسیر نگهداری از یک حساب کاربری امر مهمی است که کسی پوشیده نیست. حساب کاربری یا همان اکانت از یک UserName یا نام کاربری و یک Password یا کلمه عبور تشکیل میشود. پسورد به منزله قفل و محافظت از اکانت شماست . چگونه این قفل را مستحکم کنیم تا امنیتی بالا ایجاد شود؟

فرض کنید هکر A با هدف شوم خود قصد هک کردن حساب شما را دارد در این موقع من به عنوان یک هکر چه کارهایی انجام میدهم؟ ممکن است اولین راهی که به ذهنم برسد دزدیدن کوکی ها باشد تا بوسیله آن بفهم در چه سایت یا بانکی حساب دارید
بعد از این مرحله من بر اساس دستورالعملهایی رمزهایی تولید میکنم که هر کدام از آنها میتواند کلید قفل حساب کاربری باشند البته این دستورالعمل ها با شناخت خصیصه های اخلاقی و روانشناسی دارنده اکانت نوشته میشوند. اگر نتیجه نگرفتم میتوانم از نرم افزارهای موجود استفاده کنم یا با استفاده از KeyLogger ها این کار را انجام دهم.
این مراحل در نوع اکانت متفاوت است مثلا برای هک کردن یک وبلاگ یا یک سایت متفاوت است از هک کردن یک ایمیل ولی پایه آن یکی است و با تنها یک هدف انجام میشود.
در تحقیقاتی انجام گرفته هکرها بعد از فیلسوف های ریاضی و فیزیک باهوش ترین انسان های روی کره خاکی هستند.
ولی چگونه با این انسان های باهوش میتوان مقابله کرد و جلوی آنها ایستاد؟
نرم افزار ایرانی بومرنگ پلاس قادر است با دستورالعملهایی پیشرفته و به روز رمزهایی تولید کند که خاصیت نفوذپذیری را به صفر برساند در واقع این رمزها مهندسی شده هستند.
این برنامه میتواند در 3 حالت : ابتکاری . انتخابی و پیشرفته رمز تولید کنید و یکی از بارزترین ویژگی های آن تولید رمز پیشرفته است که کمتر کسی از اهمیت این نوع رمزها آگاه هست.
در حالت ابتکاری کاربر میتواند تعداد کاراکتر رمز و اسکلت آنرا تعیین کند که چگونه و با چه سازه هایی ساخته شود.
در حالت انتخابی میتوان میزان امنیت را با یک اسکرول بار تعیین کرد ولی در حالت پیشرفته کاربر نمیتواند هیچ یک از پارامترهای پسورد را تعیین کند تنها برنامه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد.

حتما تا کنون علامت هایی نظیر © یا ® یا ƒ و ... را در جاهای مختلفی مثل جعبه کالاها یا برخی نرم افزارها دیده اید و حتما با خود فکر کرده اید که اینها یک عکس کوچک یا یک شکل هستند ولی در واقع این ها کاراکتر هستند و دارای کد اسکی میباشند. به این کاراکترها نویسه های مخفی میگویند مخفی نه بدلیل اینکه با چشم قابل رویت نباشند بلکه بدلیل اینکه در صفحه کلید رایانه و ماشین های تایپ و نوشتار وجود ندارند و قادر به استفاده از آنها نیستید از این دست کاراکتر بیش از 90 تا داریم.
فکر کرده اید که اگر در پسورد از نویسه های مخفی استفاده شود چه اتفاقی می افتد؟ در جواب فقط باید گفت امنیتی مثال زدنی که میتواند یک هکر سخت کوش و شکست ناپذیر را تسلیم کند ! نویسه های مخفی به علت خاص بودنشان هیچ گاه توسط هکر شناخته نمیشوند و این یعنی پایان کار هکر باهوش. این ایده نو و خلاقانه یعنی بکار بردن نویسه مخفی در رمز برای اولین بار در تاریخ امنیت پسورد توسط نرم افزار ایرانی بومرنگ پلاس مطرح میشود و مورد استفاده قرار میگیرد و قبل از آن وجود نداشته است.
نرم افزار بومرنگ پلاس میتواند رمزهایی تولید کند که از نویسه های مخفی در آن استفاده شده باشد آن هم به شکل حرفه ای !
در حالت ابتکاری تنها کافیست تا تیک گزینه نویسه های مخفی را در بخش سازه های رمز بزنید تا در رمز از این نویسه های استفاده شود در حالت پیشرفته هم که خود نرم افزار به بهترین شکل ممکن انواع کاراکترها را کنار هم میگذارد از جمله نویسه های مخفی!

برای اینکه از رمز هایی استفاده کنید که در آنها نویسه مخفی وجود داشته باشد به دلیل اینکه در صفحه کلید وجود ندارند تنها باید رمز را Copy کنید به حافظه موقت ویندوز و در فیلد مربوط به کلمه عبور Paste کنید با این کار شما از کیلاگرها هم که کارشان ثبت کردن رخدادهای کیبورد است محافظت میشوید چون برای تایپ رمز از صفحه کلید استفاده نکرده اید.
اما این رمزها به خاطر سپردنشان دشوار است و به راحتی از یاد میروند و دردسری بزرگ میشود. این برنامه قادر است که تا سقف 20 رمز را با عنوان و آیکون در خود ذخیره کند تا هر وقت لازم بود به سرعت تحویل کاربر بدهد.
در ثانی از طرفی با گسترش سایت های علمی تفریحی سرویس های وبلاگدهی و ارسال ایمیل و Pin تلفن همراه و شماره حساب ها در بانک های مختلف یا رمز کارت های عابر بانک و سوخت نگهداری از آنها کاری بس دشوار است چون نمیتوان این همه رمز را به خاطر سپرد پس بهترین را سپردن آنها بدست بومرنگ پلاس است تا مثل گاوصندوقی از آنها مراقبت کند به اضافه امکانات فراوانی که برای ذخیره رمز در نظر گرفته شده نظیر انتخاب آیکون برای هر رمز بطور جداگانه و نوشتن عنوان برای رمزها.
بخش جعبه رمز بومرنگ پلاس نقطه قوتی برایش به شمار می آید که بسیاری از نرم افزارهای دیگر تنها همین یک امکان را در قالب نرم افزاری کامل ارائه میکنند در حالیکه هیچ یک از امکانات فوق العاده بومرنگ پلاس را ندارند.
کوکی هایی که سایت ها بر روی مرورگر اینترنت شما بجای میگذارند توسط هکرها دزیده میشوند تا بدانند در کدام سایت حسابی دارید پس بهترین کار پاک کردن مکرر کوکی ها است که نرم افزار بومرنگ پلاس این کار را میتواند بطور مکرر انجام دهد. ( کوکی تمامی مرورگرها نظیر فایرفاکس , اپرا , اینترنت اکسپلورر , سافاری و...)
همچنین بومرنگ پلاس قادر است حافظه سیستم شما را برای یافتن فایل های مشکوک و جاسوس به سرعت پیمایش کند و آنها را از بین ببرد. فایل هایی که قادرند بسیار خظرناک تر از چیزی باشند که فکرش را میکنید میتوانند اطلاعات محرمانه و پسوردهای مهم شما را سرقت کنند و به دست هکر برسانند. اینگونه فایل ها عموما توسط آنتی ویروس های بزرگ شناسایی نمیشوند.

در حقیقت بومرنگ پلاس یک آنتی اتوران هم بشمار می آید چون میتواند از اجرای Autorun درایوها جلوگیری کند.

 

قابلیت های کلیدی بومرنگ پلاس :

  • نمایش IP سیستم در نوار عنوان بطور مکرر
  • اجرای فرایند حذف کوکی مرورگرها به محض اتصال به شبکه یا اینترنت
  • انتخاب آیکون برای هر پسورد بطور جداگانه برای ذخیره
  • تولید رمز در 3 حالت انتخابی , ابتکاری و پیشرفته
  • قابلیت محافظت از رمزهای ذخیره شده با قرار دادن کلمه عبور برای ورود به محیط برنامه
  • امکان انتخاب سازه های رمز در حالت ابتکاری ( انواع کاراکترها و چگونگی تلفیق آنها با یکدیگر)
  • امکان تعیین طول رمز یا تعداد کاراکترهای رمز از 3 کاراکتر تا 99 کاراکتر
  • بکار بردن نویسه های مخفی در تولید رمز
  • جستجو فایل های مشکوک روی سیستم و حذف آنها برای ایجاد امنیت
  • ممانعت از اجرای Autorun درایوها به دلیل خطری که برای ویروسی شدن سیستم بوجود می آورند
  • دارای نشانگر قدرت رمز یا نشانگر میزان امنیت که میتواند با بررسی و تجزیه و تحلیل عملیات سنجش قدرت یک رمز انجام دهد و میزان امنیت یک رمز یا رمزهایی که خود نرم افزار تولید میکند را به کاربر نشان دهد.
  • قابلیت تعیین کاراکترهای اول و آخر رمز بدست خود کاربر فقط در حالت ابتکاری (در صورت لزوم)
  • تغییر دادن علامت رمزهای پنهان محیط نرم افزار در سه حالت ( دایره توپر , ستاره , علامت سئوال)
  • پنهان کردن رمزهای تولیدی نرم افزار و همچنین نمایش رمز در بخش ذخیره
  • قابلیت استفاده از انواع کاراکترها در ساخت رمز مثل : حروف لاتین کوچک , حروف لاتین بزرگ , نویسه های مخفی , عملگرهای محاسباتی , علائم اختصاری , اعداد , حروف فارسی , فاصله خالی
  • استفاده از حروف فارسی به شکل تصادفی در ساخت رمز
  • قرار دادن تعداد کاراکتر رمز در حالت تصادفی صرفا جهت آزمایش و نتیجه گیری در عوامل موثر در تولید یک کلمه عبور مطمئن
  • دارای انواع آیکون ها برای ذخیره رمز مثل : علامت تمام بانک های ایرانی , سرویس های وبلاگدهی و ایمیل و انواع شکل قفل و کلید برای ایجاد محیطی با گرافیک بالا و شناسایی ماهیت یک رمز ذخیره شده به طور ساده.
  • حجم استثنایی 2.78 مگابایت
  • نصب آسان و سرعت در انجام عملیات
  • کپی کردن پسورد به Clipboard با روشی مطمئن
  • محیطی گرافیکی و بی نظیر با این حال دارای حجم بسیار کم نرم افزار
  • سازگار با تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
  • بی نیاز از نصب نرم افزار اضافی و کارکردن به تنهایی
  • بدون نیاز به آپدیت
  • سرعت بسیار بالا در پیمایش حافظه سیستم برای یافتن مخرب ها
  • کاملا رایگان و بدون هیچگونه محدودیتی
  • و ...




دانلود با لینک مستقیم با حجم 3 مگابایت




چند نکته مهم

  1. برای ورود به نرم افزار برای اولین بار شما باید یک رمز به میل خود انتخاب کنید و کلید "ذخیره" صرفا زمانی فعال میشود که رمز جدید با تکرارش یکسان باشد و همچنین رمز بین 6 الی 12 کاراکتر باشد.
  2. برای ورود به نرم افزار برای دفعات بعدی رمزی که انتخاب کرده اید را وارد کنید و در اینجا هم تنها زمانی کلید "عبور" فعال میشود که که رمز وارد شده صحیح باشد.
  3. عملیاتی که بطور زمانبندی شده در نرم افزار میخواهد انجام میشود فقط در حالتی انجام میشود که برنامه باز باشد یا در نوار وظیفه باشد یا در ناحیه اعلان قرار گرفته باشد در غیر این صورت انجام نخواهد شد.
  4. برای مطالعه راهنمای بومرنگ پلاس بر روی علامت سئوال که در نوار عنوان قرار دارد کلیک کنید یا بر روی گزینه راهنما موجود در منوی کلیک راست آیکون برنامه در ناحیه اعلان کلیک کنید.


نکته !

اگر برنامه پس از نصب اجرا نشد یا پیغام خطا داد به مسیر نصب برنامه بروید و فایل ALL.bat را اجرا کنید . 11 پیغام میاید همه ی آنها رو OK کنید. سپس نرم افزار را اجرا کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی